умови формування творчих здібностей дітей
Предмет дослідження: педагогічні умови формування творчих здібностей учнів засобами активних методів навчання. Теоретичне значення дослідження: визначено та обґрунтовано педагогічні умови формування творчих здібностей учнів активними методами навчання. Практичне значення дослідження: розроблені методичні рекомендації щодо формування творчих здібностей учнів активними методами навчання. В процесі виконання дослідження використані такі метод дослідження: вивчення та аналіз психолого-педагогічної літератури . Практичні навички, отримані на уроках переносяться на усі сфери життя дітей та забезпечують їм розширення зони як навчальної, так і соціальної компетентності. ВИСНОВКИ.
Одним з найважливіших факторів творчого розвитку дітей є створення умов, що сприяють формуванню їх творчих здібностей. На основі аналізу робіт кількох авторів [3,5,8,9,15] ми виділили шість основних умов успішного розвитку творчих здібностей дітей. Другою важливою умовою розвитку творчих здібностей дитини є створення обстановки, що випереджає розвиток дітей. Необхідно, наскільки це можливо заздалегідь оточити такий середовищем і такою системою відносин, які стимулювали б його найрізноманітнішу творчу діяльність і поволі розвивали б в ньому саме те, що у відповідний момент здатне найбільш ефективно розвиватися.
У теорії та практиці з проблеми формування творчої особистості дитини визначилися загальні підходи, що дозволяють розробити технології навчання дітей дошкільного віку, що формують творчо мислячі особистості. Дана технологія, як правило, включає наступні кoмпоненти: чинники та умови, що впливають на розвиток творчих здібностей; принципи, стимулюючі творчу активність учасників процесу; загальні завдання розвитку креативності особистості; приватні (локальні) завдання розвитку творчих здібностей дошкільника по віках (3-7 років); етапи технології; методи і прийоми, розвиваючі творчий потенціал дошк.
- здійснити презентацію сучасних технологій формування творчих здібностей у старших дошкільників у процесі їх художньо-естетичної діяльності (А. Богуш, Л. Шульга, С. Якименко, М. Шуть, Н. Гавриш та ін.) для різних категорій педагогічних працівників дошкільного закладу; - постійно здійснювати відвідування й аналіз освітнього та повсякденного процесів у дошкільному навчальному закладі з метою перевірки якості впровадження сучасних технологій . соціалізації обдарованих дітей», «Розвиток творчих здібностей старших дошкільників у сім’ї»; 9. 2. Творчі можливості дитини: як їх виявити. 3. Педагогічні умови підтримки обдарованості дошкільників. 4. Світ мистецтва – світ добра і любові.
Одним з найважливіших факторів музичного творчого розвитку дітей є створення умов, що сприяють формуванню їх творчих здібностей. На основі аналізу робіт кількох авторів, зокрема Дж. Сміта, Б.М. Нікітіна, і Л. Керрола, О. П. Радинова, Є. А. Медведєва, було виділено шість основних умов успішного розвитку музичних творчих здібностей дітей. Давно відомо, що для музичної творчості необхідно комфортне психологічна обстановка і наявність вільного часу, тому шосте умова успішного розвитку творчих здібностей - тепла дружня атмосфера в сім'ї і дитячому колективі. Дорослі повинні створити безпечну п.
· Формування творчих здібностей у дітей, як правило повязана з грою. Адже давно відомо, що гра є провідною діяльністю дитини дошкільного віку, а отже – й «веде» за собою розвиток дитини. Дошкільнята малюють і – грають, танцюють і – грають, конструюють і – грають, називають слова, вигадують казки й постійно грають. · Розвиток цих здібностей вимагає створення певних умов, за яких дитина почуватиметься вільною від впливу дрослого. Коли діти захоплені, вільні, безтурботні, творче рішення приходить ніби саме собою. Дитина дивується, радіє результатові. · Гнучкість мислення – здібність легко переходити від полярних за змістом явищ одного класу до іншого.
Здібності — індивідуально стійкі психічні властивості людини, що визначають її успіхи в різних видах діяльності. Говорячи про формування здібностей, необхідно зупинитися на питанні про те, коли, з якого віку слід розвивати творчі здібності дітей. Психологи називають різні терміни від. півтора до п'яти років. Одним з найважливіших факторів творчого розвитку дітей є створення умов, що сприяють формуванню їх творчих здібностей. Першим кроком до успішного розвитку творчих здібностей є ранній фізичний розвиток малюка: раннє плавання, гімнастика, раннє повзання та ходіння. Потім раннє читання, рахунок, раннє знайомство з різними інструментами та матеріалами.
Єніна Л.Л. – завідувач ДНЗ № 303 Дніпровського району, м. Києва, аспірантка Інституту проблем виховання НАПН України, м. Київ. У статті висвітлено сутність, форми і методи інноваційного змісту формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованый діяльності. Вирішення проблеми театралізованої діяльності дошкільників здійснюється завдяки розумінню множинного інтелекту як сукупності суцільних здібностей. Ключові слова: формування творчих здібностей, театралізована діяльність, дошкільники.
Коментарі
Дописати коментар