коректурна проба іванова смоленського інтерпретація

июня 12, 2020. коректурна проба іванова смоленського інтерпретація. Модифікація А. Г. Іванова-Смоленського. Набір різних варіантів поєднань літер (наприклад: СХ або СХ і ХВ). Стійкість концентрації уваги старшокласників. В основу пропонованої методики покладено відомий метод коректурної проби Анфімова. Бланкової частиною методики є «Корректурная таблиця». Методика коректурної проби досить чітко диференціює випробовуваних відповідно до рівня розвитку у них стійкості концентрації уваги на одному виді діяльності.


Методика «Корректурная проба» Иванова-Смоленского. 2015-04-17. 6162.


Тест “Коректурна проба”. Вивчення працездатності, переключення уваги по коректурних таблицях. Оцінити переключення уваги, працездатність в балах проду-ктивності за дев’ятибальною системою. Методика. Коректурна таблиця А.Г. Іванова-Смоленського (укр. мовою). Хід роботи. Викреслювання та підкреслювання літер.


Используемые материалы корректурная проба А Г Иванова Смоленского карандаш секундомер. Процедура исследования Испытуемому предлагается в течение минут с. Инструкция испытуемым Просматривая слева направо каждую строчку корректурной таблицы Вы должны вычеркивать букву. Опыт 3.Тест «Корректурная проба» Иванова–Смоленского. ⇐ ПредыдущаяСтр 5 из 5. Цель исследования – изучение работоспособности, переключаемости внимания. Используемые материалы – корректурная проба А.Г.Иванова-Смоленского, карандаш, секундомер. Процедура исследования.


Метод дослідження уваги Коректурна проба створив Б. Бурдон в 1895 році. Діапазон застосування коректурної проби дуже широкий - з дошкільного віку і до пенсійного. Тобто для використання даного тесту практично не існує вікових обмежень - важливо правильно підібрати стимульний матеріал. Для проведення дослідження необхідний секундомір, ручка або олівець і бланк. Існує цілий ряд варіантів коректурної проби: буквений, цифровий, з кільцями, малюнки і піктограми для дітей. Різні бланки можете скачати тут (6 видів). Процедура. Інтерпретація проективної методики "Неіснуюча тварина". Розвиваюче заняття на тему «Свято 8 березня» для дітей дошкільного віку. Розвивальне заняття "Весна прийшла" для дітей дошкільного віку.


Методика проведения корректурной пробы с использованием таблиц Иванова-Смоленского. ⇐ ПредыдущаяСтр 8 из 24Следующая ⇒. Каждому испытуемому предлагают просмотреть таблицу, состоящую из 29 строк (по 40 букв в каждой строке), вычеркнуть максимально быстро буквосочетание, например, «ик» за одну минуту и зарегистрировать число сделанных ошибок. Анализ результатов исследования функции внимания заключается в вычислении трех показателей. Результаты исследования влияния СЭП на организм. ФИО. Коректурная проба. Функц. Сост.ССС.


Метод дослідження «Коректурна проба» (за Б. Бурбоном) - це своєрідний тест, результати якого допоможуть оцінити рівень концентрації дитини, його уважність, посидючість, здатність швидко виконувати письмові завдання, готовність до школи дітей 5-7 років. Методика використовується для визначення обсягу уваги (за кількістю переглянутих букв) і її концентрації - за кількістю зроблених помилок.. Тест на урок Психологія скачати.


Визначення точності уваги за методикою К. Іванова-Смоленського "Коректурна проба" [3] 3.2. Методика "Червоно-чорна таблиця" [55] 3.3. Оцінка уваги (методика Мюнстенберга) [41] 3.4. Обробка та інтерпретація результатів. Підраховується кількість правильно відтворених слів та словосполучень у співвідношенні із загальною кількістю запропонованих словосполучень: С = В/А • 100%, де С - коефіцієнт довготривалої пам'яті; А - загальна кількість словосполучень; В - кількість відтворених словосполучень.


Діагностування розвитку уваги «Коректурна проба» (С. Коробко, О. Коробко). Мета. Виявити швидкість розподілу і переключення уваги, її обсяг й стійкість у дитини. Обладнання. Коректурна матриця з фігурами (див. рисунок 3), олівець для дитини. Інструкція. Дитині пропонується розглянути таблицю з фігурами (див. рисунок 3).


282 6. Коректурна проба А. Г. Іванова-Смоленського….. 285 Додатки…..…. 287 Додаток А. Питання базового контролю знань…..…..…… . Найважливішим для інтерпретації даних про стан окремих сторін пси-хічної діяльності і можливості компенсації виявлених порушень, і особливо в зв’язку з задачами реабілітації, є визначення рівня збереження особистості хворого і структури його змін. У цьому плані можуть бути виділені кілька аспектів дослідження.


пам’яті, короткочасної зорової пам’яті, уваги – коректурна таблиця А. Г. Іванова-Смоленського). Здатність до збереження рівноваги. Проба Яроцького, с Методика БЕСС, бали. 36,02 ± 2,28 7,60 ± 0,49. 43,35 ± 1,82* 6,50 ± 0,32Т. Особистий внесок здобувача полягає у теоретичному обґрунтуванні історичних положень досліджуваної проблеми, аналізі наукової історичної літератури та формулюванні висновків, співавторів – участь в аналізі та інтерпретації отриманих даних. 3. Іванишин Ю, Іванишин І, Ковальчук Л. Стан фізичної підготовленості підлітків, які займаються різними видами рухової активності.


^ Тест «Коректурна проба» Мета. Виявити швидкість розподілу і переключення уваги, її обсяг й стійкість у дитини. Обладнання. Коректурна матриця з фігурами (див. рисунок), олівець для дитини. Інструкція. Дитині пропонується розглянути таблицю з фігурами (див. рисунок). «Подивися на цю таблицю уважно. Тобі потрібно якнайшвидше закреслити різними способами три різні елементи у всій таблиці. Квадрат – поперечиною, коло – вертикаллю, а зірочку – хрестиком. (Зразок поставити перед дитиною.)


Додаток 3. Коректурна таблиця Іванова-Смоленського. Акснвеанерквсоаенвракоесанрквнеораксвоес. Оврканвсаернвксоанеосвнеркаосервкоанкса. Канеосвренаксоенврксаресвнескаоенсвкраео. Вресоаквнесаквренсоаквренсоквранеокрвнас. Нсакрвосарнеаосквнаренсоквреаокснвраксое. Рвоеснарквокранвоесвнеароквнесаонкресавкн.


3. методики вивчення особливостей уваги. 3.1. Визначення точності уваги за методикою К. Іванова-Смоленського "Коректурна проба". 3.2. Методика "Червоно-чорна таблиця". 3.3. Оцінка уваги (методика Мюнстенберга). 3.4. Методика визначення рівня уваги й самоконтролю. 3.5. Визначення обсягу уваги (кількості об'єктів, що сприймаються одночасно). 3.6. Визначення особливостей переключення уваги. 3.7. Методика дослідження концентрації уваги (тест Торндайка).


^ Коректурні проби виконують за допомогою спеціальних таблиць О.Г.Іванова-Смоленського або В.Я.Анфімова, що складаються з довільного набору різних літер або сполучень, які позбавлені смислового значення (мал. 68). Суть завдання полягає у підкреслюванні або закреслюванні певних літер або сполучень. Найчастіше використовують варіант проби, коли дітям пропонують упродовж 1,5 хв викреслювати літеру А і підкреслювати літеру Н.


Коректурна проба, або тест Бурдона - це група бланкових тестів, за допомогою яких можна оцінити рівень уваги, стомлюваності, працездатності, стійкості до монотонної діяльності, в якій необхідно підтримувати високий рівень уваги. Методика була запропонована Б. Бурдоном ще в 1895 році, і з тих пір широко застосовується в психології. Існують різні модифікації методики, наприклад: таблиці Іванова - Смоленського, таблиці Бурдона - Анфімова, кільця Ландольта. [32]. Після інтерпретації результатів, діти із ЗПР отримали від 1 до 6 балів, правильно обробивши від 8 до 47 клітинок. Ці діти показали патологічно низькі, низькі та середні результати продуктивності та стійкості уваги.


Особливості інтерпретації факторів за даним опитувальником. Зв'язок між моделями особистості за Г Айзенком та Р. Кеттелом. Міннесотський багато профільний особистісний опитувальник (MMPI): призначення опитувальника MMPI, його структура. Особливості інтерпретації результатів за опитувальником MMPI. Методи психодіагностики уваги. Коректурна проба Б. Бурдона та її модифікація. Лічба і відрахування за С. Крепеліним. Відшукування чисел за таблицями Шульте, Ф. Д. Горбова.


Методика “Коректурна проба” та її модифікації Методика “Виявлення слів” Методика “Усталеність уваги за Бурдоном” Методика “Розумова працездатність за Крепелінгом” Методика “Додавання і вирахування з переключенням” Методика “Пошук чисел”. ПАМ'ЯТЬ Методика “Фігури”. Методика “Слухомовленнєва пам'ять” Методика “Пам'ять на числа (показання приладів, слова, способи й інш.)”


Головна. Методика «Корректурная проба» Іванова-Смоленського. Дивіться також: II. МЕТОДИКА ВИПОЛНЕНІНІЯ РОЗРАХУНКОВОЇ ЧАСТИНИ курсового проекту. Альбом моєму житті »- проективна методика для старшокласників. Базова методика кількісного дослідження. Беззбиткову роботу ПІДПРИЄМСТВА.


Методики дослідження пам'яті. - С. 255 1. Проба на запам’ятовування 10 слів. - С. 255 2. Тест «Довгочасна пам’ять». - С. 256 3. Тест «Об’єм короткочасної пам’яті». - С. 282 6. Коректурна проба А Г. Іванова-Смоленського. - С. 285 [/showhide]. Smolianova Julia.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

гуля целитель тучково

сочинение на аварском языке хасалихълъи 4 класс

толстой три товарища читать