досвід педагогічної діяльності вчителя початкових класів

В основі досвіду лежить принцип, сформульований В.О. Сухомлинським: "Немає дітей обдарованих і необдарованих, талановитих і звичайних. Обдаровані, талановиті всі, без винятку, діти. Формування культури потреб особистості у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського: збірник цитат/ упорядники: Т.М.Бурятинська, Л.А.Зубкова, О.М.Ємельяненко, С.Ю.Коваленк, А.В.Якушенко; за ред. І.Я.Жорової.-Херсон:КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2015.-30с. Ємельяненко О.М. Розробка уроку з навчання грамоти у 1-му класі «Звук [ш], буква «ша». Читання слів, речень, тексту// «Відкритий урок: розробки , технології, досвід».-2016. - №1.- с.95.


Скачати презентацію досвіду роботи вчителя початкових класів - самопрезентація Кравчук Надії Вікторівни. ✅ Від українських вчителів. ✅ Завантажити безкоштовно на освітньому порталі «На Урок». Портфоліо представлене у вигляді презентації педагогічного досвіду вчителя початкових класів. У ньому викладачка постає не тільки в образі педагога, а і як звичайна людина. Вона розповідає про власну педагогічну філософію, своє кредо та головне завдання своєї роботи. Серед іншого досвіду роботи вчителя НУШ було також презентовано тему, над якої працює педагогиня: «Впровадження елементів інформаційних технологій – як засіб розвитку творчих здібностей школярів».


Учні початкових класів добре навчаються лише за умови, коли їм цікаво, коли вони переживають хоча б невеликий успіх. Тож, із перших днів роботи в школі, я намагаюся створити ситуацію успіху, підбадьорити учня, що зазнав невдачі, похвалити навіть за незначний крок уперед. Починаючи працювати з класом, я поступово вводжу елементи інтерактивного навчання, починаючи з найпростіших форм і методів навчання, таких, як „Мікрофон”, робота в парах, впровадження технології ігрового та проблемного навчання. Вивчивши основні ідеї інтерактивного навчання, я з’ясувала, що для успішного застосування інтеракти.


Автор досвіду: Дашковська Тамара Віталіївна, вчитель початкових класів, вища категорія, педагогічний стаж роботи – 21 р. Адреса досвіду: Петраківський навчально-виховний комплекс “Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Катеринопільської районної ради Черкаської області. Практична значущість досвіду полягає у використанні вчителем різних способів організації ігрової діяльності на уроках. Педагог шукає ефективні методи та прийоми навчання, творчо використовує їх у своїй роботі. Сутність досвіду полягає в гармонійному поєднанні навчальної та ігрової діяльності молодших школярів.


Инфоурок › Начальные классы ›Другие методич. материалы›Досвід роботи вчителя початкових класів "Проектна діяльність як засіб формування життєвої компетентності молодших школярів". Досвід роботи вчителя початкових класів "Проектна діяльність як засіб формування життєвої компетентності молодших школярів". Скачать материал. библиотека материалов. Добавить в избранное. Проблемно-орієнтовний аналіз діяльності. Сьогодні світ вимагає від педагога XXI століття підготовки такого молодого покоління, яке могло б творчо розв’язувати проблеми, швидко орієнтуватись у величезному інформац.


Досвід роботи. вчителя початкових класів Миронівської загальноосвітньої школи I- II ступенів Світловодського району Кіровоградської області. 2013 рік. Розділ 1. ,, Мої досягнення’’. Опис власного педагогічного досвіду Учитель готується до гарного уроку все життя. Така духовна і філософська основа нашого фаху і технологія нашої праці.


Инфоурок › Начальные классы ›Другие методич. материалы›Досвід роботи вчителя початкових класів "Проектна діяльність як засіб формування життєвої компетентності молодших школярів". Досвід роботи вчителя початкових класів "Проектна діяльність як засіб формування життєвої компетентності молодших школярів". Скачать материал. библиотека материалов. Добавить в избранное. Проблемно-орієнтовний аналіз діяльності. Сьогодні світ вимагає від педагога XXI століття підготовки такого молодого покоління, яке могло б творчо розв’язувати проблеми, швидко орієнтуватись у величезному інформац.


Стимулюючи творчу діяльність педагога та його вихованців, нестандартні уроки. створюють сприятливі умови для співпраці, що є надзвичайно важливим у роботі. Вище приведений опис педагогічного досвіду вчителя сприяє розвитку і активізації творчого потенціалу молодших школярів; формуванню в учнів цілісного світогляду про навколишній світ; підвищенню якості засвоєння сприйнятого матеріалу; створенняю творчої атмосфери в колективі учнів; виявленню здібностей учнів та їх особливостей; формуванню навичок самостійної роботи школярів з додатковою довідковою літературою. Зінтегровані теми уроків можна рекомендувати для застосування на уроках вчителям початкових класів, адже вони сприяють.


Соціально-педагогічна діяльність вчителя початкових класів не повинен повторювати діяльність соціального педагога як члена команди, а лише доповнювала її та підсилювала усі функції та напрями. У понятійному апараті соціальної педагогіки застосовується таке визначення соціально-педагогічної діяльності соціального педагога – це різновид професійної діяльності, яка спрямована на створення сприятливих умов соціалізації, всебічного розвитку особистості, задоволення її соціокультурних потреб або відновлення соціально схвалених способів життєдіяльності людини (З. Шевців).


Досвід учителів початкових класів має свої особливості. Вони зумовлені: 1) психологічними рисами учнів 6—10 років, із якими доводиться працювати вчителеві . Поруч із вищеназваними спільними ознаками педагогічного досвіду, в діяльності кожного вчителя початкових класів виявляються властиві тільки йому риси ставлення до дітей, навчання і виховання молодших школярів, тобто його власний, оригінальний стиль роботи, його індивідуальний педагогічний почерк. Це зноходиіь вияв у своєрідності комбінацій, прийомів і способів діяльності, які забезпечують найкраще її виконання й усталено хо^октеризують учителя в типових умовах.


Боричевська Ольга Іванівна вчитель початкових класів Педагогічний стаж кваліфікаційна категорія «Спеціаліст першої категорії» – 24 роки «Щоб бути гарним педагогом,треба любити те, що викладаєш, і любити тих, кому викладаєш.» В. Ключевський. 3. ТЕМА ДОСВІДУ «Формування творчої особистості молодших школярів шляхом застосування інтерактивних технологій на уроках читання та української мови» МОЄ КРЕДО Неможливо примусити людину щось зробити – треба допомогти їй захотіти зробити це. ( Льюіс) Поганий вчитель подає істину, хороший - вчить її вирішувати . 4. МЕТА ДОСВІДУ: Створити комфортні умови навч.


Опис власного педагогічного досвіду. Сідненко Валентина Олександрівна. Вчитель початкових класів. Павлівської загальноосвітньої школи I – III ступенів. Світловодської РДА. Кіровоградської області. Освіта: вища, Кіровоградський педагогічний університет ім.. В. Винниченка. Кваліфікаційна категорія: вища. Стаж роботи: 29 років. Основою розвитку пізнавальної діяльності учнів є активний характер навчання. Запорукою успішного розвитку учня є активна діяльність самого учня. Тому на своїх уроках, здійснюючи індивідуальний підхід, я намагаюся розв’язати наступні завдання: - гармонійно поєднати пізнання, практичну діяльність та спілкування


Презентація досвіду роботи вчителя . by Олег Суслик 20161 views. Портфоліо вчителя початкових класів. by Tetiana Taranchuk 31559 views. Портфоліо вчителя початкових класів. by Tetiana Taranchuk 97555 views. Презентація на атестацію by Оксана Томчишин 113187 views. Портфоліо Парамонової Ірини Володим. by Светлана Брюховецкая 107688 views. 2. Педагогічне кредо “Якщо хочеш виховати в дітях сміливість розуму, самостійність як особистісну рису, то створи такі умови,щоб спалахи їх думок утворювали царство думки, дай їм можливість відчути себе в ньому володарями.” Ш.Амонашвілі. 3. Життєве кредо Пізнавати світ і навчати цьому інших.


Психолого-педагогічні особливості. Професійної діяльності вчителя початкових класів. Загострення духовно-матеріальних суперечностей в умовах фундаментальних. політичних, соціально-економічних перетворень, що відбуваються в Україні . школярів наочно-образного мислення, яке перебуває в тісному зв'язку з їх сенсорним досвідом, вимагає від учителя активного залучення наочності, котра, виступаючи в переважній своїй більшості в якості ілюстрації при поясненні нового матеріалу, є незамінною опорою пізнавальної діяльності учнів, важливим, необхідним джерелом нових знань із різних дисциплін.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

гуля целитель тучково

сочинение на аварском языке хасалихълъи 4 класс

толстой три товарища читать