класифікація-це процес формування логічно побудованої структури
І це формує господарську (виробничу) структуру підприємства – систему, елементами якої є виробничі підрозділи. По-друге, в аспекті механізму інтеграції процесів відображення розмаїття властивостей ресурсів у свідомості суб'єктів управління. І це формує інформаційну структуру підприємства-системи. По-третє, в аспекті механізму інтеграції процедур вироблення управлінських господарських рішень, і це формує адміністративну структуру. Зазначимо, що у разі структуризації економічних систем за різноманітними ознаками (аспектами), виділені при цьому елементи структури переважно не збігаються один.
процес – це стійка, цілеспрямована сукупність взаємопов'язаних видів діяльності, яка за певною технологією перетворює "Вхід" у "Виходи", що складають цінність для споживача. Логістичний процес на цьому підприємстві має досить складну структуру і може розглядатися на різному рівні деталізації. 2. Формування і розвиток потокового процесу виходить з опису специфічного набору його ресурсів на всіх етапах їх трансформації від моменту узгодження зі споживачем вихідних умов виконання замовлення до моменту його завершення з урахуванням вимог і обмежень споживачів: форми власності на предмети, засоби і знаряддя праці, на саму працю та її результати, які у ході обмінних процесів відчужуються.
Класифікація – це впорядкована у межах певної галузі система понять з явними або неявними принципами упорядкування Приклад: класифікація діагнозів у певному класі хвороб Наприклад, пневмонія (А) є хворобою легень (В). Пневмонія більш вужче поняття, а хвороба легень - ширше Приклад областей є множина діагнозів, медичні процедури Як правильно класифікувати хвороби??? Кожну з цих ознак можна використовувати для впорядкування хвороб Приклади поняття класифікації. Ця класифікація може бути корисною, наприклад, в Європі, але непрактичною для лікарів, що працюють у тропічних районах, наприклад, в Афр.
Класифікація - це науковий метод дослідження природи об'єктів та явищ із використанням визначених правил щодо їх систематизації. Якщо у процесі поділу певних об'єктів ураховуються природні ознаки, що виходять зі самої суті об'єктів, то в цьому разі класифікація відображає діючі властивості і наближена до природної, змістової систематизації даної множини. Для конкретних сфер практичного застосування можна використовувати штучні (формальні) класифікаційні ознаки, що мають допоміжне значення для зручності впорядкування об'єктів. Класифікація злочинців може бути побудована по різноманітних основах, серед яких слід виділити дві великі групи: соціологічні, у тому числі соціально-демографічні і правові.
Наявність чіткої розгалуженої структури, яка побудована на основі ключових слів. Наявність центральної яскравої ідеї, образу. Наявність головних та другорядних гілок, що відображають ієрархію ідей та ключових понять. Забезпечення процесу засвоєння учнями певного обсягу. систематизованих знань щодо сучасного рівня розвитку. ОПОРНІ КОНСПЕКТИ. Опорний конспект – це побудована за спеціальними принципами візуальна модель змісту навчального матеріалу, у якій лаконічно відображено основні позиції певної теми, а також використовуються графічні прийоми підвищення ефекту запам’ятовування та засвоєння. Логічно побудований матеріал легше запам’ятовується і швидше відтворюється.
Аналітичне моделювання – це математичний прийом дослідження логістичних систем, який дозволяє отримувати точні рішення. Принципова схема послідовності етапів аналітичного моделювання включає такі операції . Послідовність формування систем при системному підході включає етапи: 1.Визначення і формулювання цілей функціонування системи. 2.Визначення вимог, котрі повинна задовільнити система. 3.Формування окремих підсистем. Системний аналіз характеризується в першу чергу, упорядкованим, логічно обгрунтованим підходом до дослідження проблем і використання існуючих методів їх розв’язання, котрі можуть бути вироблені в межах інших наук.
Класифікація - це поділ явищ, а отже, та понять, що характеризують їх, на певні класи, що дозволяють побачити специфіку явищ, їх різноманітність, властивості, зв'язки і залежності, загальне і специфічне і за допомогою цього вникнути в їх суть. Є два види класифікації: поділ загального та поділ цілого. Перший вид передбачає розподіл певної сукупності явищ, що мають деякі загальні риси і в той же час відмінності. Їх спільність можна відобразити в критерії, їх відмінність - в групах приналежності. Так, наприклад, вплив - це є свідомий вплив на людини, що переслідує певну мета. Все розмаїття .
Логістичні операція – це частина логістичного процесу, що виконується на одному робочому місці або з допомогою одного технічного засобу; це сукупність дій, спрямованих на перетворення логістичних потоків, що не підлягає декомпозиції [35; 67; 112]. Згідно із цією класифікацією видів логістичної діяльності за першою ознакою в межах економічного об’єкта виокремлюють логістику матеріального потоку, логістику фінансів та інформаційну логістику. формується структура логістичного управління; виконується розподіл. логістичних функцій та операцій між різними підрозділами та. На думку [24] організація системи логістики має бути побудована з урахуванням структури і динаміки функціонального циклу (циклу виконання.
Процес формування організаційної структури. Зміст процесу формування організаційної структури в значній мірі універсально [1] . Воно включає формулювання цілей і завдань, визначення складу і місця підрозділів, їх ресурсне забезпечення (включаючи чисельність працюючих), розробку регламентуючих процедур, документів, положень, що закріплюють і регулюють форми, методи, процеси, які здійснюються в організаційній системі управління. Цей процес можна організувати по трьох крупних стадіях: • формування загальної структурної схеми апарату управління; • розробка складу основних підрозділів і зв'язк.
Кожна з цих операцій – це одиничний процес або ж апаратно-процесна одиниця. Оскільки одиничні процеси відбуваються в певній послідовності, вони описуються в технологічній схемі. Таким чином, технологічні процеси – це складна, логічно побудована структурована виробнича система, що функціонує в часі і без якої неможлива жодна галузь сучасного господарства. Резюме. У результаті модифікується первісний стан (форма, розміри, структура) сировини, матеріалів, предметів, що зазнають певних технологічних впливів. Зазначений алгоритм змін називається технологічним процесом.
Процес аутентифікації це обмін між користувачем і системою інформацією, яка відома тільки системі і користувачу. Управління доступом − захист інформаційних ресурсів в системі БД від несанкціонованого доступу. Мета полягає в забезпеченні представлення доступу до ресурсів тільки користувачам, програмам, процесам, системам, які мають відповідні права доступу. Реплікація це процес генерації і відтворювання декількох копій даних, які розміщуються на одному або декількох вузлах. Використання реплікацій дозволяє досягнути багатьох переваг (продуктивність, надійність зберігання даних, відновлення даних і т.ін.). Згідно з правилами Дейта розподілена СУБД повинна відповідати таким вимогам
6. Класифікація логістичних систем та формування зв’язків між ними……. 7. Межі логістичної системи… 22 22 23 24 26 28 30 33. • математичне — зв'язане з формуванням умінь логічно одержувати рішення будь-яких проблем на основі використання правил, принципів, гіпотез, законів математики. 3. Передумови, причини та етапи становлення логістики. сучасні визначення логістики. У цій структурі керівник рухом товару безпосередньо керує реалізацією всіх функцій логістичної системи, зокрема роботою по закупівлі і придбанню матеріалів, а також контролює рух матеріальних потоків у виробництві.
структури підготовленості. Цей принцип обумовлений закономірностями, що відображають структуру і взаємозв’язок змагальної та тренувальної діяльності спортсмена. В першу чергу це стосується побудови тренувального процесу, яка має бути спрямована на формування оптимальної структури змагальної діяльності. Цим принципом необхідно керуватися при розробці програми підготовки спортсменів на довготривалий період. Єдність і взаємозв’язок тренувального процесу і змагальної діяльності з позазмагальними чинниками.
На його думку, тривожність «логічно і природно супроводжує процес народження з огляду на те, що пологи – це критична для виживання ситуація, що включає надзвичайний фізичний і емоційний стрес» [126, с. 613]. А. Адлер розглядав тривожність як рису характеру, що супроводжує індивіда від раннього дитинства до старості. Зазначимо, що цей процес може бути зумовлений зовнішніми стресовими подразниками або окремим внутрішнім джерелом, тому й сприймається індивідом як небезпечний або загрозливий. Звідси випливає, що концепція тривожності як процесу містить такі послідовні часові компоненти: стрес – сприйняття загрози – стан тривожності [125, с. 15].
Ø cпочатку формуються «нижчі» структури – сенсомоторні, які виконуються матеріально і послідовно; Ø потім виникають структури конкретних операцій, які виконуються у внутрішньому плані («в умі»), але з опорою на зовнішні, наочні дані . Ø урахування попередніх основ для класифікації з виділенням відповідних груп методів (Ю.К.Бабанський). Ø усний виклад знань (пояснення, розповідь вчителя, шкільна лекція); Ø бесіда . Ø ознайомлення школярів (там, де це логічно) з матеріалами, апаратурою; Ø роз’яснення ходу роботи (що зробити, як фіксувати результати); Ø підготовка вчителем відповідних запитань.
До структури фасилітаційної компетентності вчителя гуманітарних спеціальностей . сенсового навантаження; логіко-системний аналіз, класифікація, аналогія, індукція, дедукція, узагальнення науково-теоретичних і практичних даних −. для з’ясування педагогічних умов формування фасилітаційної. У цьому контексті основним завданням педагога, на нашу думку, є реалізація фасилітації процесу формування суб’єктивного внутрішнього світу дитини. Ніякий емоційно і логічно побудований виклад матеріалу не дає бажаного ефекту, якщо студенти з певних причин. 58. залишаються пасивними слухачами, які лише присутні на лекції і формально фіксують її зміст.
Це обумовлено тим, що своє призначення підприємство формулює в умовах певного складу, структури і стану зовнішнього середовища, що визначають систему можливостей підприємства із задоволення певних ринкових потреб. А суть стратегічної реакції підприємства - це забезпечення ефективної адаптації. 27.
Інакше кажучи, це доцільна побудова процесу управління в часі й у просторі відповідно до потреб узгодження спільної праці в соціально-економічній системі з задачами підвищення ефективності управління виробництвом. Організація процесу управління припускає встановлення: • необхідної послідовності виконання різних його циклів, етапів, стадій і операцій, а також можливої і необхідної у певних умовах паралельності виконання різних робіт; • тимчасових меж виконання робіт визначеного виду і їхнє групування за факторами інтенсифікації управління; • чіткого порядку надходження необхідної і достатньої і.
Процес категоризації забезпечує рівень формування концепту як «нарощування інформації про позначуване, і логічно оброблена, впорядкована інформація формується у структуру знань» [263, с. 97]. Така інформаційна структура свідомості, яку О. О. Селіванова (з огляду на залучення до її формування різних пізнавальних механізмів: від чуттєвої сфери до мислення, інтуїції, трансценденції й позасвідомого) визначає як ментально-психонетичний комплекс, стає базою для наступного, превербального етапу ономасіологічного механізму [240, с. 113].
Лекція (лат. lektio - читання) – це стрункий, логічно завершений, науково об-ґрунтований, послідовний і систематизований виклад певної наукової проблеми, теми чи розділу навчальної дисципліни, з використанням наочності та демонструванням дослідів. У контексті змін, що відбуваються у вищій освіті, в освітньому процесі, зокрема, у проведенні лекцій, змінюються призначення, зміст, методика та інші її параметри. Положення висвітлює методичні питання класифікації лекцій, етапів їх підготовки та проведення, загальні правила та вимоги щодо планування та функцій лекцій взагалі та від-критих лекцій, зокрема. 1 ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
Коментарі
Дописати коментар