аналіз успішності та розвитку учнів першого класу.
При заповнені даних автоматично формується статистичний звіт, включаючи і діагараму успішності учнів. Файл містить як зразок готового звіту, так і порожній шаблон для заповнення. Програма працює у версіях Microsoft Office 2003, 2007, 2010 (в інших не перевірялась). Коротка інструкція: 1 - вибираєте лист з шаблоном 2 - вносите ПІБ учнів класу 3 - видаляєте порожні рядки 4 - видаляєте колонки з предметами, які не викладаються в даному класі 5 - вносите оцінки у відповідні клітинки 6 - звіт автоматично сформується та створиться діаграма успішності учнів 7 - друк звіту, або діаграми успішності учн.
Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу Нової української школи. Друкувати. Запитати. Умовою розвитку рефлексії в цьому віці є включення дитини у взаємодію з наступним (ретроспективним) відтворенням фактичних актів дій та комунікацій в контексті особистісного та спільного значення. Інші компоненти формувального оцінювання такі як: конкретний аналіз допущених учнем помилок і труднощів, що постали перед ним, та конкретні вказівки про те, як покращити досягнутий результат, не є предметом розгляду у першому класі, але стають актуальними на подальших навчальних етапах у початковій школі.
Оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу здійснюється вербально. Багатьма учителями і батьками вербальне оцінювання сприймається негативно через недостатню поінформованість про значення цієї категорії. Якщо говорити про вербальне оцінювання в першому класі, то воно регламентується законодавчо та є невід’ємною частиною навчально-виховного процесу початкової школи. На жаль, поки вербальне оцінювання в першому класі, по суті, є лише декларацією і залишатиметься нею доти, доки не з'явиться реальна технологія – інструмент організації вербального оцінювання на початковому етапі навча.
У методичних рекомендаціях зазначають, що “конкретний аналіз допущених учнем помилок і труднощів, що постали перед ним, та конкретні вказівки про те, як покращити досягнутий результат” є частиною формувального оцінювання, але не в перших класах. Як саме оцінюватимуть учнів. Для здійснення формувального оцінювання робоча група МОН розробила Свідоцтво досягнень учня. Воно потрібне для того, щоб дати батькам і учням зрозумілий та стукруторований зворотний зв’язок про те, що відбувалося протягом навчального року чи семестру. У першій частині свідоцтва вчитель оцінюватиме так звані соціальні і робочі компетентності.
Виявлення рівнів розумового розвитку учнів здійснювалось нами в процесі контролю за навчальними досягненнями молодших школярів. Структурними компонентами якого є виявлення, вимірювання (перевірка) та оцінювання успішності учнів. Вона зумовлена, по-перше, дидактичною доцільністю здійснення контролю на всіх етапах процесу навчання; по-друге, необхідністю контролю за кожним учнем на кожному уроці, у зв’язку з психологічними особливостями розвитку пізнавальних процесів у молодших школярів і оволодіння ними учінням як провідним видом діяльності у молодшому віці . На основі зазначених критеріїв доцільно виділіть чотири рівні успішності учнів початкових класів: початковий, середній, достатній, високий.
Зареєструйтесь, щоб мати можливість переглядати усі сторінки та файли, публікувати власні матеріали. Аналіз успішності учнів у класі: статистичний звіт класного керівника. Опубліковано: Alex77 Чт, 2012-12-20 22:14. Метод. рекомендації.
Дослідження мало за мету виявити показник успішності учнів 1-го класу після проведення низки традиційних уроків з математики, читання, охорони довкілля (Додаток А). Для цього з кожним учнем індивідуально проводився тест. За результатами підраховувався середній бал кожного субтесту та виводився відсоток розумового розвитку. Згідно інструкції учень повинен виконати чотири субтеста (Додаток Б), вибір яких зумовлювався насамперед особливостями змісту навчальних предметів, їх обсягом, рівнем узагальнення, віковими можливостями школярів. На основі зазначених критеріїв виділялися чотири рівні успішно.
- по-перше, молодші школярі, як відомо, часто сприймають педагогічну оцінку як оцінювання власної особистості. - по-друге, нагромадження позитивного емоційного досвіду в зв’язку з оцінюванням засвоєних знань є основою для розвитку навчально-пізнавальних мотивів; - по-третє, педагогічна оцінка є основою для формування самооцінки школяра. Як відомо, учні початкових класів ще неспроможні давати об’єктивну оцінку якості своєї роботи чи особистості в цілому і судять про це на основі оцінок дорослих, передовсім учителів. Величезний вплив оцінювання здійснює на розвиток творчих здатностей дитини.
Особливості аналізу успішності учнів загальноосвітньої школи. база програмний інформаційний система. В кінці семестру кожен вчитель-предметник складає підсумкову відомість успішності учнів кожного класного колективу, в якій він повинен підрахувати середній бал по кожному класу. Ці дані передаються керівнику шкільного методичного об'єднання, який складає підсумкову відомість успішності учнів по кожному предмету. Завуч по навчальній частині отримує всі ці звіти і має загальну картину успішності учнів цього навчального закладу: - аналіз успішності учнів кожного вчителя; - аналіз успішності у.
+ _ Загалом по класах за рівнями навчальних досягнень учні розподіляються так: табл. № з/п Клас К-ть учнів на кінець семестру Кількісний показник рівня навчальних досягнень (у %) Класний керівник. високий достатній середній початковий. 1 3-А. Аналізуючи стан успішності по класах, можна сказати, що якісний показник навчальних досягнень у відсотках є таким: табл. 4 Клас Якісний показник навчальних досягнень у % Класний керівник. Здійснюючи моніторинг успішності і узагальнюючи вищезазначене, варто відмітити високі навчальні показники по _ класах. Хотілося б привернути увагу всього колективу до успішності по _ класах, де успішність є низькою (50 і нижче %).
Ефективність розвитку особистості учня-діяча значною мірою залежить від сформованості в особистості вчителя конкурентоспроможності як системотворчої ознаки фахової компетентності. Зміст цього феномена розкриває на сторінках посібника Володішир Іванович Бондар, дійсний член НАПН України, доктор педагогічних наук, професор. Механізмом розвитку особистості учня-діяча є побудова навчання як цілісного творчого процесу. На нашу думку, навчання як цілісний творчий процес — це освітній простір, у якому домінує у часі н а в ч а л ь н о - т в о р ч а д і я л ь н і с т ь . Вона не повинна штучно організо.
Соціальна ситуація розвитку учня початкової школи. Молодший шкільний вік триває з 6 до 10 (11) років. Специфіка соціальної ситуації розвитку молодшого школяра зумовлюється переходом до нового соціального статусу - школяра. Л.І. Божович. o на перший план в організації поведінки молодших школярів виступають вимоги школи, вчителя, які поширюються значною мірою і на позашкільний час, наприклад, виконанням дітьми домашніх завдань, o має місце переважання шкільних обов'язків дитини над її правами. Діти по-різному реагують на початок шкільного навчання, тому успішність їх пристосування до нового соціального статусу суттєво залежить від діяльності вчителя початкової школи та підтримуючого ставлення батьків.
• 2. Характеристика класу як колективу. • 3.Успішність учнів класу та їх розумовий розвиток. • 4. Інтереси учнів та інші властивості їхньої особистості. • Права і обов’язки студентів. + Обсяг знань учнів класу, їх глибина і ґрунтовність, в цілому на середньому рівні. Учні виконують домашні завдання не систематично (особливо з гуманітарних предметів), міцність їх знань і начитаність на нормальному рівні. Мовлення таких учнів, як Грипачевський О., Міняйло О. характеризується значною кількістю граматичних помилок, стилістично недосконале. + Снігур А., Радчук В., Назаренко О. найбільш активні, вони характеризуються досить високим рівнем мовленнєвого розвитку, самостійністю суджень.
1.Загальний відсоток успішності НДУ учнів 5-А класів складає 26 %, 5-Б класу – 71 %. 2. 1 учень виконав роботу на початковому рівні (учень 5-А класу). 3.Учні 5-Б класу мають знання на достатньому рівні (15 учнів) значно кращі ніж учні 5-А класі (на 6 учнів). Порівняльна діаграма навчальних досягнень учнів. Аналіз рівня сформованості компетенцій учнів з російської мови дає можливість зробити такі висновки : 1.Загальний відсоток успішності навчальних досягнень – 65 %, що відповідає успішності учнів у минулому році. 2. На початковому рівні роботу виконало 3 учні, у минулому році – 0.
Досвід роботи вчителя початкових класів Васьківської Галини Петрівни Розвиток компетентної особистості через інтерактивні та здоров'язберігаючі технології - запорука успіху в навчанні Педагогічне кредо Я щоранку заходжу у клас, На моєму обличчі усміх. Що я значу, діти, без вас? Ви. вчителя початкових класів. Васьківської Галини Петрівни. Розвиток компетентної особистості через інтерактивні та здоров'язберігаючі технології - запорука успіху в навчанні. Перший стовпчик читає учень першого варіанту, а партнер слідкує за правильністю читання (виступає в ролі учителя), потім обмінюються ролями. * вирішувати складні проблеми на основі аналізу ситуацій і відповідної інформації, * приймати продумані рішення
У першому класі цей розділ плану роботи класного керівника заповнюється в міру накопичення вчителем нових відомостей про клас і окремих учнях. Схема аналізу виховного процесу у класі. 2. Аналіз рівня вихованості та розвитку учнів класу. 2.1. Вихованість учнів і фактори, що впливають на неї більшою мірою. Характеристика їх морального, естетичного, трудового, інтелектуального і фізичного розвитку. 2.3. Рівень знань, умінь і навичок учнів класу, їх успішність у порівнянні з результатами минулих років. 2.4. Характеристика мотівапіонно-потребностной сфери учнів класу (структура і динаміка навчальних та неучбовому мотивів, поява "нових" потреб школярів тощо) (в таблицях, з прізвищами).
Коментарі
Дописати коментар