я.м.бердичевський всесвітня історія 11 клас

Всесвітня історія. 1939-1998. Навчальний посібник для 11 класу середніх загальноосвітніх шкіл. • Автор: Я.М.Бердичевський, Т.В.Ладиченко, І.Я.Щупак • Видавництво: "А.С.К." • Рік видання: 2000 • Сторінок: 576 • Формат файлу: pdf. Навчальний посібник повною мірою відповідає шкільній програмі 1999/2000 н.р. із всесвітньої історії. Автори-упоряаники прагнули зібрати воєдино різноманітннн фактичний матеріал, документи, запропонувати цікаві запитання, завдання, тести. Посібник передбачає вдумливу самостійну роботу вчігтслівта учнів. Сторінки: 1 - 282. Сторінки: 283 - 576. Pick_vsesvitnya_i.


Навчальні дисципліни. Всесвітня історія. Бердичевський Я.М., Ладиченко Т.В., Щупак І.Я. Всесвітня історія. Підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів. - Запоріжжя: Прем'єр, 2006. Формат: DJVU. Розмір: 11,8 Мб. СКАЧАТИ КНИГУ. Категорія: Всесвітня історія | Додав: slavaVID. Переглядів: 6613 | Завантажень: 0. Всього коментарів: 0.


Бердичевський Я.М., Ладиченко Т.В., Щупак І.Я. Всесвітня історія (1939-2004). 11 клас. Файл формата pdf. размером 43,79 МБ. Добавлен пользователем pay2 04.05.2016 01:57. Отредактирован 16.10.2018 06:22. Підручник. — Запоріжжя: Прем'єр, 2006.


Всесвітня історія: 1939-1998: Навч. посібник для 11 кл. В 85 серед, загальноосвіт. шк. / Авт.-упоряд.: Я.М.Бердичевський, Т.В.Ладиченко, І.Я.Щупак. — 2-ге вид., перероб. — к.: а.с.к., 2000. — 576 с. I8ВN 966-539-156-9 Навчальний посібник повною мірою відповідає шкільній про­ грамі 1999/2000 н. р. із всесвітньої історії. Автори-упорядники праг­ нули зібрати воєдино різноманітний фактичний матеріал, докумен­ ти, запропонувати цікаві запитання, завдання, тести. Посібник передбачає вдумливу самостійну роботу вчителів та учнів. ББК 63.3(0)6я721. І5ВИ 966-539-156-9. © Я М.Бсрдичеаський, Т.В.Ладиченк.


Вид: Учбовий посібник Предмет: Всесвітня історія Клас навчання: 11 Автор: Бердичевський Формат: PDF Размер: 83.0 MB Год издания: Підручник для шкіл з українською мовою навчання. Comments. comments. Опубліковано у розділах: 11 класс, Історія, Підручники та помічено мітками: 11 клас, Історія, Підручник, Підручник українською мовою автором admin. Постійне посилання для закладок. Цей ресурс безкоштовний, без показів реклами та преміум аккаунтів при скачуванні. Кошти з рекламних показів на сайті тільки окупають хостинг, пожертвувань не збираємо.


Назва: Скачать Всесвітня історія. 11 клас Автор: Бердичевський Я. М., Ладиченко Т. В. Рік: 2000 Сторінок: 576 Формат|Якість: pdf Розмір: 85 мб Підручник для 11 класу шкіл українською мовою. 11 клас Бердичевський Я. М. Книги / Книги и журналы для подростков. prava 15-09-2012. Всесвітня історія. 11 клас Бердичевський Я. М. 7 610 просмотров. 0 комментариев. Назва: Всесвітня історія. 11 клас Автор: Бердичевський Я. М., Ладиченко Т. В. Рік: 2000 Сторінок: 576 Формат|Якість: pdf Розмір: 85 мб. Підручник для 11 класу шкіл українською мовою навчання. turbobit.net. Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.


Бердичевський, Ладиченко - Всесвітня історія. 11 класc (Учебник) описание: Учебник Всесвітня історія для 11 класса школ с украинским языком обучения Учебник Всесвітня історія для 11 кла. Учебник Всесвітня історія для 11 класса школ с украинским языком обучения. Название Всесвітня історія. 11 класc Автор Бердичевский Я. М., Ладыченко Т. В. Год 2000 Страниц 576 Формат pdf Язык Украинский Размер 85 мб. Скачать Бердичевський, Ладиченко - Всесвітня історія. 11 класc (Учебник).


Я.Бердичевський, Т.Ладиченко , І.Щупак Всесвітня історія 11 клас. Опубліковано: Arturikan Ср, 2013-10-30 14:39. Інші жанри. Посібники. Навчальний посібник відповідає шкільній программі з всесвітньої історії для 11 класу, а плюс до того містить додаткові матеріали до навчального підручника.Він буде корисним для учнів та вчителів з історії. Автор: Я.Бердичевський, Т.Ладиченко, І.Щупак. Джерело: turbobit.net/saphd4wstwc0.html.


Смотреть, читать и скачать бесплатно pdf, djvu и купить бумажную и электронную книгу по лучшей цене со скидкой: Всемирная история, 10 класс, Бердичевский Я.М., Ладыченко Т.В., 2002. Авторы стремились собрать воедино разнообразный фактический материал, документы, предложить интересные вопросы и задания. Пособие предусматривает вдумчивую самостоятельную работу учащихся. Тоталитарные и диктаторские режимы §10 тоталитаризм 76 §11. Российская революция 1917 г 83 §12. Установление большевистской диктатуры 90 §13.


Головна » Файли » Всесвітня історія » Підручники. Бердичевский Я.М. Всесвітня історія: 1939-1998.2000 (rar) PDF. [ Викачати з сервера (14.64 Mb) ]. 27.05.2014, 10:52. Всесвітня історія: 1939-1998 [Текст] : навч. посібник для 11 кл. серед. загальноосвіт. шк. / . Я. М. Бердичевський, Т. В. Ладиченко, І. Я. Щупак. - 2-ге вид., перероб. - к. : а.с.к., 2000.


10 класс - Бердичевский Я.М., Ладыченко Т.В. cкачать в PDF. Авторы стремились собрать воедино разнообразный фактический материал, документы, предложить интересные вопросы и задания. Пособие предусматривает вдумчивую самостоятельную работу учащихся. Автор: Бердичевский Я.М., Ладыченко Т.В. Год: 2002. Язык учебника: Русский.


Я,М, Бердичевський Всесвітня історія / Всемирная история 9кл -2000 г-384 страницы состояние идеальное. Н.М.Буринська Хімія 11 кл 1999р. 19 грн. Полтава 30+ дней назад. Н.М.Буринська Хімія 11 кл 1999р-176с Состояние книги идеальное. Я.М.Бердичевський Всесвітня історія 11 кл 1999р. 28 грн. Полтава 30+ дней назад. Я.М.Бердичевський Всесвітня історія 11 кл 1999р -576с Состояние книги хорошое. Я люблю читати 2 кл. 30 грн. Робочий друкований зошит Я у світі 4 клас. Безруких М. Я и другие Я. 30 грн.


5. Всесвітня історія 7 клас. 6. Іноземна мова (англійська) 7 клас. 7. Іноземна мова (німецька) 7 клас. 8. Іноземна мова (французька) 7 клас. 9. Іноземна мова (іспанська) 7 клас. 10. Зарубіжна література 7 клас. 11. Алгебра 7 клас. 12. Геометрия 7 клас. 13. Інформатика 7 клас. 14. Біологія 7 клас. 15. Географія 7 клас. 16. Фізика 7 клас. 17. Хімія 7 клас.


Среди них опубликован и підручник Всесвітня історія 11 клас І.Я. Щупак 2011 року. Скачай и работай с цифровым пособием. Цифровые учебники по истории очень просты и практичны в использовании. Во-первых: их можно скачать на нашем портале быстро и совершенно бесплатно. Ведь ты прямо с него сможешь зайти к нам на сайт и скачать учебник Всесвітня історія 11 клас І.Я. Щупак 2011 года выпуска. С этого момента учебник всегда будет с тобой. Учится станет проще, если работать и изучать новые темы с электронным учебником не только по всемирной истории, а и по любой другой школьной дисциплине. Учитесь на отлично и повышайте свой уровень знаний просто и легко вместе с нами. Ждем Вас на нашем сайте!


Підручники▾. 1 клас. ▾. Англійська мова Буквар Іспанська мова Математика Мистецтво Музичне мистецтво Німецька мова Образотворче мистецтво Основи здоров’я Природознавство Російська мова Трудове навчання Українська мова Французька мова Я досліджую світ РІЗНЕ. 2 клас. ▾. Алгебра Англійська мова Біологія Всесвітня історія Географія Геометрія Зарубіжна література Інформатика Іспанська мова Історія України Література Мистецтво Німецька мова Основи здоров’я Правознавство Російська мова Трудове навчання Українська література Українська мова Фізика Фізична культура Французька мова Хімія Художня культура РІЗНЕ.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

сочинение на аварском языке хасалихълъи 4 класс

толстой три товарища читать

гуля целитель тучково