розвиток послуг пов язаних з реалізацією товарів в роздрібній торгівлі

Роздрібна торгівля є будь-яким видом підприємницької діяльності з продажу товарів (послуг) безпосередньо кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання. Роздрібна торгівля виконує наступні функції: 1. Сортування товарів. Роздрібна торгівля бере участь у процесі сортування, збираючи асортимент товарів від великої кількості постачальників і пропонуючи їх для продажу. Максимальний розвиток торгові автомати одержали в Японії, де з їх допомогою розповсюджуються ювелірні вироби, заморожене м’ясо, живі квіти, спиртні напої. Торгові автомати можна знайти на будь-якій фабриці, в офісах, великих магазинах роздрібної торгівлі, на автозаправних станціях, у готелях та ресторанах.


Характеристика послуг, які надають торгові підприємства. Сервісне обслуговування як ефективний засіб конкурсної боротьби за покупця. Аналіз організації і комерційне забезпечення торгівлі послугами в магазині "Вопак-Трейд", оцінка, напрямки вдосконалення. Послуга є предметом торгівлі, в такій же мірі, як і товари (у звичному розумінні). А останнім часом послуги у сфері торгівлі почали здобувати все більше розповсюдження. Послуги підприємств торгівлі є досить істотним чинником розвитку економіки України. У 2010 р. У сфері оптової та роздрібної торгівлі, торгівлі транспортними засобами, послуг з ремонту надано послуг вартістю 61 млрт. грн.


Роздрібна торгівля — сфера підприємницької діяльності з продажу товарів або послуг на підставі усного або письмового договору купівлі-продажу безпосередньо кінцевим споживачам для їхнього власного некомерційного використання. Роздрібна торгівля є важливою сферою формування споживчого ринку, дзеркалом відображення економічного розвитку країни, координуючою ланкою в системі міжгалузевих і регіональних зв'язків, дійовим засобом задоволення потреб населення у товарах і послугах.


Роздрібні підприємства, які здійснюють реалізацію товарів (розрахункові операції) в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо), проводять: • розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій (РРО) з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або із застосуванням. • роздрібної торгівлі з транспортних засобів (крім торгівлі з причепів-фургонів . 10. Яким чином обліковуються і документуються операції, пов`язані з ПДВ?


обсяг та структура реалізації послуг; поява та зріст безробіття; містобудівні (територія населенного пункту, його планування та функціональне зонування); транспортні . На розвиток роздрібної мережі з торгівлі продовольчими товарами впливає стан та перспективи розвитку громадського харчування. Аналіз показників динаміки обсягів товарообороту по цих підприємствах показав, що впродовж періоду з 1986 по 1990 роки ці показники збільшились на 15 % та на 22 % відповідно, а у наступні роки вони зменшувались. Причому товарооборот роздрібної торгівлі продовольчими товарами у 2000 році порівняно із 1990 роком склав 30 %, тоді як товарооборот у громадському харчуванні - 23 %.


Роздрібна торгівля товарами — одна з пріоритетних галузей економіки Украї­ ни, що потребує особливої уваги з боку держави та розвивається під впливом низки чинників соціального, правового та економічного характеру. Мінливість цих чинників впливає на тенденції розвитку ринкового середовища та функціо­ нування торговельних підприємств, вимагаючи дієвих підходів для забезпечення ефективного використання їх ресурсного потенціалу. Тому аналіз сучасного ста­ ну та тенденцій розвитку роздрібної торгівлі є вкрай важливим для досягнення стабільних позитивних результатів діяльності роздрібних торговельн.


Суму торгової націнки на реалізовані товари визначають як добуток продажної (роздрібної) вартості реалізованих товарів та середнього відсотка торгової націнки. У свою чергу, середній відсоток торгової націнки обчислюють діленням суми залишку торгових націнок на початок звітного місяця і торгових націнок у продажній вартості одержаних у звітному місяці товарів на суму продажної (роздрібної) вартості залишку товарів на початок звітного місяця та продажної (роздрібної) вартості одержаних у звітному місяці товарів. Облік реалізації товарів підприємством роздрібної торгівлі. № з/п. Зміст господарської операції.


Обсяг обороту роздрібної торгівлі в Україні в 2021 р. (млн. грн.) 2021. Роздрібний товарообіг. зростаючим підсумком з початку року. січень. 99207,0. 99207,0. без урахування окупованих територій (Криму, Севастополя, частини Донбасу). Відомості за лютий 2021 Держкомстатом ще не опубліковано. Див. також: www.ukrstat.gov.ua. Обсяг обороту роздрібної торгівлі по регіонах України у січні 2021 (млн. грн.) 01.2021.


Роздрібна торгівля - це діяльність з продажу товарів чи послуг безпосередньо кінцевим покупцям для їхнього особистого споживання або використання. При цьому не має значення, як саме (безпосередньо споживачеві, поштою, за замовленням по телефоном тощо) і де (в магазині, на вулиці, стадіоні чи вдома) продані товари чи надані послуги. Проблеми розвитку роздрібної торгівлі, її відповідності потребам покупців особливо актуальні в умовах розвинутого «ринку покупців». Отже, при переході до ринкової економіки розвитку цієї галузі слід приділяти особливу увагу. Вона передбачає реалізацію товарів з використанням поштових чи телефонних засобів зв'язку для збирання замовлень і сприяння в доставці проданих товарів.


Управління торгівлею здійснюється Міністерством економічного розвитку та торгівлі України. Міністерство проводить державну політику в сфері торгівлі, здійснює контроль за виконанням законодавства та здійснює облік торговельних організацій. Роль роздрібної торгівлі в розвитку економіки України характеризують різні показники, наприклад, частка роздрібної торгівлі у валовому внутрішньому продукту. Реалізація непродовольчих товарів збільшилась у порівнянні 2017 р. з 2016 р. на 19,4% або на 316373,7 млн грн. На рис. 1 зображено динаміку та структуру оптової та роздрібної торгівлі за останнє десятиліття. 2500000. Роздрібна торгівля продовольчими товарами в. спеціалізованих магазинах 1%.


Роздрібна торгівля - це діяльність з продажу товарів чи послуг безпосередньо кінцевим покупцям для їхнього особистого споживання або використання. При цьому не має значення, як саме (безпосередньо споживачеві, поштою, за замовленням по телефоном тощо) і де (в магазині, на вулиці, стадіоні чи вдома) продані товари чи надані послуги. Проблеми розвитку роздрібної торгівлі, її відповідності потребам покупців особливо актуальні в умовах розвинутого «ринку покупців». Отже, при переході до ринкової економіки розвитку цієї галузі слід приділяти особливу увагу. Вона передбачає реалізацію товарів з використанням поштових чи телефонних засобів зв'язку для збирання замовлень і сприяння в доставці проданих товарів.


Продуктом роздрібної торгівлі є комбінація матеріальних товарів в сукупності з невідчутними перевагами – послугами. Поряд з основними послугами, пов'язаними з реалізацією товарів, рітейлери надають також і додаткові послуги, у тому числі передреалізаційні і після реалізаційні. Процес надання торгівельної послуги характеризується такими особливостями, як незбережуваність, невіддільність від виробника, невідчутність, непостійність якості. Поняття «послуга» включає комплекс різноманітних видів економічної діяльності людини. У західній науковій літературі існує безліч його визначень, причому .


Послуги, які в підприємствах роздрібної торгівлі надаються безпосередньо покупцям, дістали назву торговельних послуг. Торговельні послуги — це різноманітні види корисних дій, які додатково надаються торговельними підприємствами гуртовим і роздрібним покупцям у ході здійснення ними купівлі або споживання товарів. У практиці торгівлі характеристика суті послуг тісно поєднується з їх основними видами. Розрізняють три види торговельних послуг: 1. Пов'язані з купівлею товару (приймання замовлень на товари, надання компетентних консультацій.


методи продажу товарів, а також різних послуг, що надаються покупцям. Досягнутий рівень розвитку торгівлі і якість торговельного обслуговування поки що відстають від зростаючих запитів насе- лення і сучасних вимог, пропонованих до цієї галузі, і тому по- ставлене завдання значно підвищити рівень торговельного об- слуговування населення. У зв’язку з цим розширення й удосконалення різних послуг, що надаються покупцям, здобувають особливо важливе значен- ня. купцям, наприклад, таку послугу, як надання розстрочки плате- жу при покупці товарів, реалізація дорогих предметів споживан- ня тривалого користування зростає в багато разів. Завдяки установці у відділі головних уборів запорізького уні


Асортимент товарів - важлива ознака класифікації підприємств роздрібної торгівлі. Один з напрямків вдосконалення торгової мережі - її спеціалізація, вона сприяє полегшенню праці торгових працівників, росту продуктивності, ефективного використання ресурсів бази торгівлі. Спеціалізація торгової мережі - це розмежування підприємств торгівлі за окремими видами товарів. Спеціалізація магазинів по товарній ознаці знайшла широке застосування там, де рівень концентрації підприємств торгівлі досить високий.


Роздрібна торгівля - будь-яка діяльність з продажу товарів і послуг безпосередньо кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання. Це кінцевий етап каналів збуту. Роздрібна торгівля виконує ряд функцій: • досліджує кон'юнктуру, що склалася на товарному ринку; • визначає попит і пропозиція на конкретні види товарів; • бере участь у процесі сортування, збирає асортимент товарів і послуг від великого числа постачальників і пропонує їх для продажу; • здійснює оплату товарів, прийнятих від постачальників; • представляє інформацію споживачам через рекламу, вітрини, написи, пер.


Сучасні тенденції розвитку роздрібної торгівлі спираються насамперед на співвідношення магазинних і позамагазинної форм продажу товарів. В останні роки таке співвідношення втратило позитивну динаміку. За різними оцінками, більше половини роздрібного товарообігу реалізується сьогодні на основі позамагазинної форм продажу. Дана обставина має цілком певні негативні наслідки. При цьому розвиток магазинних форм продажу має спиратися на широке типове різноманітність роздрібних торгових підприємств. Загальними принципами розвитку роздрібної торговельної мережі повинні стати: універсалізація продоволь.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

толстой три товарища читать

сочинение на аварском языке хасалихълъи 4 класс

гуля целитель тучково