твір на тему лист подрузі 4 клас

Збірник заготовок для листів другу чи подрузі. Можуть використовуватись при написанні творів для 5го класу. Було дуже приємно отримати твого листа! Вітаю тебе з обранням старостою класу. Я вірила, що оберуть саме тебе, бо ти дуже відповідальна та кмітлива. Почну з головного – я навчилася кататися на велосипеді! Ти ж пам'ятаєш, як мені цього хотілося. Свого в мене не було, а друзі, якщо і пропонували мені покататися, то не недовго.


Привіт, любий друже. Я так довго чекала/чекав твого листа, а ти не пишеш. Не знаю чому і питати не буду. Я навіть на тебе не ображаюсь, напевно справ багато. У мене теж життя кипить - справами. Які твої справи?, чим ти займаешся? Які книжки ти любиш? Наприклад, я дуже люблю нашу шкільну "Читанку", там багато казок, оповідань, віршів, авторів..тощо- це допомогае мені гарно вчитися, пізнавати чогось нового. Я буду дуже чекати твого листа. Пиши мені. з любов-ю, твій друг!


Лист подрузі. Привіт, Тетянко! Було дуже приємно отримати твого листа! Вітаю тебе з обранням старостою класу. Я вірила, що оберуть саме тебе, бо ти дуже відповідальна та кмітлива. Почну з головного – я навчилася кататися на велосипеді! Ти ж пам'ятаєш, як мені цього хотілося. Свого в мене не було, а друзі, якщо і пропонували мені покататися, то не недовго.


Лист подрузі, приклад шкільного твору – лист до подруги. Кількість переглядів - 3443. Привіт, моя найкраща подруженько! Пишу тобі з невеликого приморського містечка, де я вже місяць відпочиваю з батьками. Чесно кажучи, мені тут вже трохи набридло, тому що я вже дуже скучила за домівкою і всіма моїми друзям. Але пройде ще один тиждень, і я повернуся до рідного міста. А поки розповім тобі про те, чим я займалася протягом цього місяця. До швидкої зустрічі! Твоя подруга! Використовуйте цей матеріал в якості ідеї для написання власної унікальної роботи. Твори. Залишити відповідь Скасувати відповідь. Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *. Коментар. Ім’я *.


Шкільний твір на тему "Лист до подруги (ділові папери)" — розвиток зв'язного мовлення, зразок та варіанти написання на УкрЛібі. Привіт, Оксано! Відвідавши нашу столицю, Київ, вирішив одразу написати тобі листа. Отож я на власні очі переконався, що мальовничішого міста, ніж Київ, мабуть, немає в світі. Златоглавий, білосніжний велетень, який підпирає небо дзвіницями соборів і церков, дуже мне вразив. Оксано, ти мала рацію!


Напиши листа своєму другові (своїй подрузі). Вислов у листі власні міркування про дружбу. Привіт, Оленко! Я вирішила написати тобі листа. Мені не вистачає твого дзвінкого сміху, твоїх жартів, тебе самої! Мати друга — це здорово! Ми часто називаємо друзями тих, хто насправді є приятелями, тих, з ким ми сидимо за партою, до кого ходимо грати в ляльки або в комп’ютерні ігри. А справжня дружба — це щось ширше й глибше. Друг — це людина, якій цікавий ти сам, твоя душа, твої думки, твої захоплення. Який тебе прийме таким, яким ти є. Який зупинить, якщо ти щось робиш погане. Нещодавно я почула фразу,.


Якщо вам потрібно написати лист другу чи подрузі, подумайте, про що ви хочете повідомити. Подивіться зразок листа українською мовою. Як правильно написати листа другові чи подрузі? загрузка. Про що розповідати у листі? У століття сучасних технологій написання та відправлення листів має дещо інший сенс. Тепер уже рідко можна зустріти людину, що несе лист у конверті на пошту для відправлення адресату. Але норми етики листування зберігаються і зараз у діловому електронному листуванні. З друзями ми спілкуємося простіше, намагаючись витрачати меншу кількість слів для донесення більшого сенсу.


Лист подрузі. Доброго дня, Оленко! Пише тобі твоя подруга Галинка. Зараз я відпочиваю на канікулах у своєї бабусі. Мені тут дуже цікаво. Зранку я допомагаю своїй бабусі нагодувати домашніх птахів та тварин. Це цікаво тому, що для малесеньких курчат та гусенят бабуся готує спеціальний корм, замість води дає відвари трав. Все це робиться для того, щоб малята не захворіли. А ще я рву траву для кози, мию посуду, прибраю у кімнаті. Бабуся навчає мене збирати і сушити лікарські рослини, а потім робити з них чудодійні відвари. Тут , з якими ми ходимо на річку купатися, дивимося фільми, граємо в цікав.


Рідна мова / Лист другу. Привіт друже Олег. Вітаю тебе з Новим роком та Різдвом Христовим. Давно ми з тобою не спілкувалися, от я і вирішив написати тобі невеличкого листа. Мені дуже цікаво як там в тебе справи, чи займаєшся далі в секції карате, чи вже маєш пояс наступного рівня? А ще ти хотів навчатися гри на гітарі. Які маєш успіхи? В мене все гаразд і вдома, і в школі. Семестр закінчив на відмінно. Мені подобаються всі предмети, але найбільше математика, тому, що розв'язувати задачі – це те саме що відгадувати загадки та кросворди. Це дуже цікаво. У творі «Захар Беркут» Іван Франко розповідає про те, як народ Руської землі захищав свою батьківщину від нападу монголо-татар. Возвели. Архів блогу.


Лист другу (подрузі). Доброго дня, люба подруго! Хочу привітати тебе з наступаючим Новим роком! Нехай здійсняться твої найзаповітніші мрії! Дуже сумую за тими теплими літніми днями, які ми проводили з тобою! Як ходили до лісу, відпочивали біля озера, допомагали моїй бабусі на городі! Хочу спитати, як там Рекс? Мабуть, уже підріс і не такий кумедний!


Треба написать лист другу/подрузi з вставними словами на жаль, на думку, до речi, звичайно. Пише тобі твоя подруга (ваше ім`я). Як ти закінчила семестр? Як в тебе справи? Як почуваються твої батьки? У мене все добре. На жаль, цієї зими я не зможу приїхати на канікули до бабусі. Тому ми з тобою не побачимось. Мабуть, чекатимемо зустрічі вже до літа.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

толстой три товарища читать

сочинение на аварском языке хасалихълъи 4 класс

гуля целитель тучково