конспект уроку природні умови італії та виникнення міста рим

Урок 48. Природні умови італії та виникнення міста рим. Мета: з’ясувати особливості природних умов Італії, вдосконалювати навички роботи з історичною картою, історичними документами, роботи в групі, засвоїти нові поняття: «патриції», «плебеї», «форум», «фамілія», «сенат». Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Обладнання: історичні атласи, інформативні та історичні документи. ХІД УРОКУ. І. Актуалізація знань. Використовуючи метод «Мозкового штурму», спираючись на знання, яких набули учні попередньо на уроках історії та географії, учні дають характеристику географічному положенню і природно-клі.


Мета: сформувати уявлення про природно-географічні та кліматичні умови, населення Італії та міста Риму; розкрити особливості початкового етапу розвитку Римської держави; розглянути заняття населення Італії; розвивати вміння порівнювати історичну інформацію. Обладнання: Шалагінова О., Шалагінов Б. Історія стародавнього світу (К., 2006), атлас «Історія стародавнього світу.


Виникнення мiстa Pим тa пpaвлiння цapiв. Легендapнa дaтa зaснувaння Pимa — 753 p. до н. е. Pим pозтaшовaний нa семи пaгоpбaх. Пеpшi поселення виникли нa Пaлaтинському i Квipiнaльському пaгоpбaх, мiж якими лежить Кaпiтолiйський пaгоpб, що згодом пеpетвоpився нa pимський кpемль. 1. Уpок нa тему «Природні умови Італії та виникнення міста Рима». Бривко М. В. Учитель історії Сніжнянської школи № 11 Донецької обл. 2. О. I. Шaлaгiновa, Б. Б. Шaлaгiнов.


Мета уроку: ознайомити учнів зі становленням Римської держави, особливостями суспільного та політичного устрою; розкрити вплив географічного положення та природних умов на заняття римлян; систематизувати знання про виникнення держав у стародавньому світі; сприяти формуванню вмінь характеризувати географічне положення, аналізувати історичні джерела, порівнювати особливості суспільно-політичного устрою в Римі та Греції, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. Виникнення міста Рим. Царська доба в історії Стародавнього Риму. Вплив природно-географічних умов на життя населення Апеннінського півострова. Запитання. Які племена заселяли Рим? З якими племенами вони могли взаємодіяти?


Инфоурок › Всеобщая история ›Конспекты›Урок "Як виник Рим". Урок "Як виник Рим". Скачать материал. Выберите документ из архива для просмотра . Тема: Природні умови Італії. Виникнення міста Рим. Мета: сформувати уявлення про природно-географічні та кліматичні умови, населення Італії та міста Риму. Розкрити особливості початкового етапу розвитку Римської держави, суспільно-політичного життя в царському Римі, розглянути заняття населення Італії, розвивати вміння порівнювати історичну інформацію, фомувати навички логічного мислення, уміння самостійної роботи з різними історичними джерелами, розвивати в учнів навички пошуково-дослідницької роботи.


Етрусків вважають засновниками міста Риму, яке дало назву майбутній могутній імперії. Археологи знайшли на території Риму залишки кам'яної фортеці, збудованої етрусками у VIII ст. до н.е. 3. Виникнення міста Риму. Легенда пов'язує виникнення міста з іменами двох братів-близнюків Ромула і Рема. Їхній дід був царем, якого позбавив влади власний брат. А близнюків він наказав у кошику викинути в Тибр. Хранителем звичаїв і традицій, укладачем особливого календаря, де позначалися сприятливі та несприятливі для Риму дні, був великий понтифік. Ліктори, почесна варта посадових осіб Рима. Ще одним органом влади був сенат. Сенат – рада старійшин, куди входили глави родів – патриції.


Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу ( з використанням елементів інтерактивних методів навчання). Науково-методичне обладнання . 3. Виникнення міста Рима та правління царів. Робота з настінною картою "Країни Стародавнього світу". Вчитель пропонує учням запам'ятати півострови Південної Європи і країни, які розташовані на цих півостровах. Розглядаючи відмінність в природних умовах Італії та Греції, вчитель пропонує учням порівняти території країн ( учні роблять висновок, що Італія має більшу територію за Грецію ). Наявність гір — Балканських в Греції та Апеннінських в Італії, на перший погляд, риса подібна, але це не так. Запитання


Тема: " Природні умови Італії та виникнення міста Риму.". Мета: 1. навчальна: ознайомитись з особливостями природно – географічних умов Апеннінського півострова, історією виникнення м. Риму, народами Стародавньої Італії (етрусками), класовим суспільством та царським періодом; інформаційна - розвивати навички роботи із засобами масової інформації, застосовувати отримані знання на практиці; комунікативно - мовна - продовжити формування уміння чітко і лаконічно висловлювати свої думки, слухати інших і бути толерантним; просторова - вчитися на помилках минулих поколінь, уміти використову.


Тема: Природні умови Італії та виникнення міста Рим. Спрямування: 6 клас, інтегрований урок з географії та історії. Мета. З’ясувати особливості географічного положення та природних умов Італії, вдосконалювати навички роботи з історичною та географічною картами, історичними документами, роботи в групі, засвоїти нові поняття: «патриції», «плебеї», «сенат». Розкрити особливості початкового етапу розвитку римської держави; розвивати вміння порівнювати історичну інформацію; розвивати логічне мислення та кмітливість.


Природні умови півострова сприяли ранньому заселенню берегової смуги, тож тут здавна виникали селища і міста. На узбережжях та в гірських долинах ґрунти дуже родючі. З давніх-давен тут займались землеробством та розводили велику рогату худобу, свиней, коней, овець, кіз. Вони пишалися тим, що їхні предки були засновниками міста. Крім патриціїв, у Римі були ще плебеї. Ці люди та їхні нащадки переселилися до Рима з інших місць. Вони не входили до римської общини й, очевидно, жили спочатку за міською межею, на Авентині. Плебеї були вільними людьми, але, на відміну від патриціїв, не мали громадянських прав: вони не брали участі в народних зборах, не входили до сенату.


Конспект уроку на тему: “Як виник Рим?”. Природні умови Апеннінського півострова, характеристика процесу виникнення Риму та царської добу. Конспект уроку. Вікно перегляду документа. Вікно перегляду презентації. ПІБ : Куріло Альона Володимирівна. Посада : Вчитель історії та права. Місце роботи : Дем'янівська ЗОШ. Завантажити матеріал: - Конспект уроку на тему Як виник Рим. Закрити. Хвилинка реклами. Класні куточки: 512 грн. Завантаження файлу почнеться через. Cекунд. Завантажити файл. 5 / 5 ( 1 ). Сподобалося? Поділіться з друзями! Або збережіть для себе :). Поширити в Facebook. Стенди для.


Історія України (інтегрований курс) Тема: «Природні умови Італії та виникнення Риму» Мета: розповісти про природнокліматичні умови Апеннінського півострова; простежити їхній вплив на розвиток господарської діяльності населення Стародавньої Італії; ознайомити учнів із історією виникнення міста Рима та суспільно-політичним життям римлян. Основні терміни і поняття. Патриції, плебеї. Очікувані результати: після уроку учні зможуть: - описувати природні умови та спосіб життя населення Апеннінського півострова - розповідати про виникнення Риму та правління царів. застосовувати та пояснювати на прикладах терміни «плебеї», «патриції». Тип уроку. Засвоєння нових знань. Структура уроку І. Організаційний момент ІІ.


Історіею Давнього Риму завершується історія стародавнього світу. З невеличкого міста на березі Тибру Рим розвинувся до велетенської імперії: спочатку підкорив Апеннінський півострів, згодом, ведучи постійні завойовницькі війни, Північну Африку, більшу частину Європи та країни Передньої Азії. За свою багатостолітню історію Рим пройшов три основні періоди. Найдавніший період усталено називати царським (753-509 pp. до н. е.). У цей період зберігаються родові відносини, а Римом керують цар, рада старійшин (сенат) і народні збори. Суперниками етрусків були греки та карфагеняни. Греки у 8-7 ст. до н. е. заснували багато колоній в Італії та на Сицилії. Найбільшими з них були Тарент, Куми та Сиракузи.


Вашій увазі. 24638. уроків. Природні умови Італії та виникнення Риму. Гіпермаркет Знань - перший в світі!>>Історія всесвітня>>Всесвітня історія 6 клас>>Природні умови Італії та виникнення Риму. Планування всесвітньої історії, підручники та книги з історії 6 класу, курси та завдання з історії для 6 класу. Зміст уроку конспект уроку і опорний каркас презентація уроку акселеративні методи та інтерактивні технології закриті вправи (тільки для використання вчителями) оцінювання. Практика задачі та вправи,самоперевірка практикуми, лабораторні, кейси рівень складності задач: звичайн.


Італія — країна рівнинна, вкрита лісами, широкими луками. Жителі тут здавна займалися землеробством і скотарством. Природа створила для цього гарні умови: з півночі півострів захищений від холодних вітрів високими Альпами, а зі сходу — довгим хребтом Апеннінських гір. Тут завжди теплий, м'який клімат. Щоправда, прибережна смуга досить пряма, немає пристосованих місць для морських стоянок. Лише Тарентська затока на півдні, Неаполітанська — на заході, а на південному сході — бухта, на берегах якої постав порт Брундизій, надавали прихисток кораблям. Поблизу Апеннін мало островів: лише Си-цил.


Як виник Рим? Яким чином це , спочатку невелике селище, перетворилося на колосальне місто — столицю могутньої держави, владу якої змушені були визнати багато народів Європи, Азії та Африки? Що являла собою Римська держава за часів її розквіту? Як вона вплинула на подальшу долю людства?

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

толстой три товарища читать

сочинение на аварском языке хасалихълъи 4 класс

гуля целитель тучково