наочні методи викладання зарубіжної літератури

Назвіть пасивні методи викладання літератури. Лекція, розповідь, реферат; художнє і творче оповідання, екскурсії, евристичний метод; * лекція, розповідь, художнє і творче оповідання, метод книжних завдань, методи наочного навчання; Екскурсії, евристичний метод, семінарський, розповідь викладача. Назвіть повну класифікацію наочності, в основу якої кладемо ознаку, зміст навчального посібника. Які є методи обгрунтовані характером діяльності вчителя під час навчального процесу? робота з книжкою, наочні, творче читання; бесіда, самостійна робота, дослідницький; *творче читання, евристичний, дослідницький, репродуктивний


Курс ―Методика викладання іноземних мов та зарубіжної літератури у ВНЗ‖ є нормативною навчальною дисципліною підготовки магістрів-філологів, вищим рівнем узагальнення тієї методичної роботи, яку здійснили методисти і викладачі-практики у згаданій галузі протягом останніх десяти років. Курс підбиває підсумки і вказує перспективи на майбутнє. Його головною метою є формування у студентів-філологів вмінь і навичок викладання іноземних мов та зарубіжної літератури у вищих навчальних закладах усіх типів.


Актуальність дослідження. Думка про те, що уроки зарубіжної літератури вирізняються з-поміж усіх інших навчальних предметів, не потребує доказів. Саме література виконує головну роль у формуванні світогляду, характеру й особистісних якостей, естетичних смаків учнів. На сучасному етапі вивчення літератури значну роль відведено вихованню серйозного, вдумливого читача — людини з розвиненим критичним мисленням, здатної оцінювати себе і навколишній світ, що не можливо без формування базових якостей о. Наукова робота на урок Зарубіжна література скачати.


Специфіка методики викладання зарубіжної літератури. Планування та організації роботи словесника. Методи і прийоми вивчення світової літератури в школі. Типологія уроків світової літератури. Вивчення біографії письменника. Типологічні спільності в розвитку літератур. Типологія – метод наукового пізнання, в основі якого – роз’єднання систем об’єктів та їх групування за допомогою узагальненої, ідеалізованої моделі або типу. Типологія літературних епох Д. Чижевського. Типологія літературних жанрів і стилів.


4. Наочні методи. 1. Класифікація методів викладання. Є методи в науці, які служать способами дослідження. Методи в шкільній практиці – це способи передачі учням літературних знань. Осягнути методи і методичні прийоми – значить опанувати методикою, що сприяє ефективності навчального процесу з літератури. Методи навчання на уроках з літератури та проблема аналізу художнього читання твору на уроці – головні акценти у методиці викладання української літератури. Бо є загальноприйнятою думкою, що методика викладання літератури повинна відповісти на 3 питання: Що вивчати? З якою метою? Як вивчати? –.


2 Становлення й розвиток вітчизняної методики викладання зарубіжної літератури. Становление, содержание и основные задачи предмета «Литература» в средних учебных заведениях и вузе с древнейших времен до Х1Х века. Творческое освоение методических традиций – одно из условий успешного преподавания литературы. Методи навчання, що визначаються за джерелом знань, — словесні (слово вчителя), практичні (робота з книжкою), наочні (усі види наочності); Методи навчання, зумовлені формою здобуття знань (лекція, бесіда, самостійна робота); Методи, що визначаються характером діяльності вчителя й учнів під час навчального процесу (творче читання, евристичний, дослідницький, репродуктивний).


Особистісно орієнтоване викладання зарубіжної літератури. Виконала студентка групи АВ-42. Панчишин Христина. Особистісно орієнтоване викладання зарубіжної літератури - важливий фактор виховання самостійності учнів, активізації пізнавальної діяльності, формування активної життєвої позиції. Такий спосіб викладання має свою певну методичну мету, яка полягає у формуванні творчої особистості із глибоким нестандартним критичним мисленням, особистості, яка може зробити правильний вибір у житті; працювати над педагогікою співробітництва. Цей метод дає можливість учням активно оволодівати знаннями, розвивати творчі здібності учнів.


Розділ 3. сприйняття в методиці викладання літератури: 3.1. Сприйняття літератури в шкільній практиці: історія питання….. 41 3.2. Методисти про розвиток читацького сприйняття у вивченні літератури……. 47. Історія викладання літератури в навчальних закладах свідчить про увагу методистів до сприйняття творів мистецтва, про пошук шляхів активізації чуттєво-емоційної реакції учнів на унікальний авторський світ. Відомі методисти-словесники минулого та сучасності (В. Острогорський, В. Голубков, М. Кудряшов, О. Нікіфорова, М. Корст, Н. Молдавська, В. Маранцман, О. Богданова, Л. Мірошниченко, О. Пронкевич) розглядають учнівське сприйняття літературних творів як важливу складову навчальної практики.


27. Штейнбук Ф. М. Методика викладання зарубіжної літератури в школі : навчальний посібник / Штейнбук Ф. М. – 2-ге вид., випр. та уточн. – Тернопіль : Мандрівець, 2009. – 280 с. Дещо інакше класифікує методи вивчення літератури Б. І. Степанишин. Він вважає, що є три групи методів: словесні, наочні та практичні. До першої групи методів, на думку цього автора, належать лекції з її різновидами, бесіда, яка теж має різновиди, гроно проблемних методів, літературні ігри, переказування, коментар художнього тексту і виразно-художнє читання. Найголовнішими в групі наочних методів є ілюстрування, програвання і демонстрування.


Викладання зарубіжної літератури: проблеми та досягнення. Султанівські читання.: Збірник статей / Відп. ред. В. Г. Матвіїшин. - Івано-Франківськ, 2010 -Випуск І. - 156 с. У виданні вміщено наукові й науково-методичні статті з питань літератури та методики її викладання, висвітлено окремі аспекти розвитку комунікативних здібностей студентів. До збірника ввійшли матеріали Всеукраїнської конференції “Викладання зарубіжної літератури: проблеми та досягнення. Султанівські читання” (Івано-Франківськ, 2009).


Наочність — один із важливих принципів навчання, що визначає загальну спрямованість навчального процесу, впливає на його зміст, форми і методи, допомагає позбутися абстрактності у засвоєнні учнями знань. Наочність — не самоціль. Н а ґрунті лише одних уявлень, відчуттів не можна зрозуміти суть явищ. Саме тому уроки літератури, на яких надмірно використовуються наочні посібники, не дають належного ефекту. Навпаки, часто ці уроки відзначаю ться низькою педагогічною результативністю , особливо тоді, коли не враховується специфіка предмета, вікові можливості дітей, дидактичні завдання уроку, характ.


Методика викладання літератури – „самостійна педагогічна наука про виховання, літературну освіту й розвиток особистості учня засобами художнього слова, наука про раціональне використання методів і прийомів, які забезпечують учителеві-словеснику найвищу педагогічну результативність у його роботі з учнями за мінімальної затрати їхньої енергії та сил” (Г.Л.Токмань). Об’єкт дослідження методики викладання світової літератури – процес професійної підготовки майбутнього вчителя до викладання світової літератури в школі.


Метод — не засіб взаємопов'язаної діяльності вчителя її учнів, спрямованої на досягнення навчально-вііховної мети. Щоб викладання літератури в школі стало ефективнішим, спрямованим на розвиток творчих здібностей учнів, необхідно визначити й систематизувати методи освоєння мистецтва загалом й літератури, як його складової частини зокрема, розкрити можливості та межі кожного з визначених методів і прийомів роботи, мету, умови їхнього застосування. І хоча кожен з них по-своєму підходив до вирішення цієї проблеми (В.Стоюнін надавав перевагу методу евристичної бесіди, В.Водовозов - самостійній роботі учнів з художнім текстом, В.Острогорський- лекції), всі вони відзначали за необхідне.


Новітні педагогічні технології викладання зарубіжної літератури у вузі. Завдання методики викладання літератури у контексті проекту «Концепція літературної освіти в Україні». Діалог культур як методологія та форма сучасної освіти. Інтерактивні методи викладання зарубіжної літератури. Віртуальні та дистанційні форми викладання та навчання. Метод проектів у формування умінь та навичок з зарубіжної літератури Відео-, аудіо презентація, мультимедійні технології викладання зарубіжної літератури. Ейдетика як навчальна технологія. Вивчення літератури за опорними схемами та образними асоціаціями.


Є.Степанишин називає такі наочні методи викладання літератури: ілюстрування, програвання, демонстрування. Систематизує наочні посібники як зорові та слухові. До зорових відносить образотворчі, схематичні, технічні, предмети в натурі. Є.Пасічник виділяє чотири типи наочності у викладанні літератури: - словесно-образна наочність (виразне читання художнього твору учителем чи учнями, використання фонохрестоматій і магнітофонних записів художніх творів у виконанні майстрів читання); - предметна й образна наочність (фотокопії першодруків творів, фотознімки письменників і його книг, портрети письменників, малюнки та ілюстрації до його творів, скульптурні зображення митця тощо)


2. Опрацювати матеріали щодо проблем методики викладання світової літератури за публікаціями часопису «Всесвітня література в середніх навчальних закладах України» (2000 -2011рр.): Рік - № - Сторінки - Автор(-и) - Назва статті - Проблеми, висновки, рекомендації. • форма виконання - конспект в зошиті для лекційних та практично-семінарських занять . Методика викладання світової літератури у вищих навчальних закладах - залік. Спецкурс 1 (теорія літератури) - залік. Викладач о- і[!^пшш-// Мацевко-Бекерська Лідія Василівна, д.ф.н., зав. каф. світ. літ. Аналітичний контекст. Методології, методи і методики інтерпретації, фактори їх вибору. Методика викладання світової літератури у вищій школі.


Автор: вчитель зарубіжної літератури Бойко Юлія Павлівна. Доброго дня, шановні колеги! Темою сьогоднішнього майстер – класу є «Використання інтерактивних методів навчання на уроках зарубіжної літератури на основі твору Мольєра «міщанин-шляхтич». Вчителем зарубіжної літератури працюю з 1 вересня цього року. (вчителі дають відповідь на запитання). Які ваші очікування від зустрічі?…………… – Шановні колеги, уявіть себе учнями 8 класу. Я вважаю, що вчитель має не тільки знати різноманітні технології викладання, але й вміти творчо застосувати їх для ефективного викладання літератури в школі. Я роблю це так … Розпочнемо з методу “Пошук “.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

толстой три товарища читать

сочинение на аварском языке хасалихълъи 4 класс

гуля целитель тучково